tisdag 5 januari 2010

ÖööooöööÖÖöo


Idag blir det nog en segisdag hemma. På torsdag börjar vi skolan igen. Har bara en termin kvar nu tills studenten och jag ska inte falla på mållinjen. Nu ska jag ge gärnet så mycket jag orkar. Förra året missade jag min systers student för jag var på EM samma datum. Har så sjukt mycket tur nu att Em blir den 22-26 juni istället. Så jag kan i lugn och ro ta studenten den 11. Längtar riktigt mycket. Borde egentligen vara rädd men jag känner mig ganska säker inför framtiden. Har några idéer på vad jag vill göra, men är inte helt bestämd än. En sak i taget. Nu är det en hel termin kvar så ska inte ta ut något i förskott. Vet inte varför jag skriver det här. Haha var inte meningen att jag skulle göra det ;) Menmen. Ni som bryr er bryr er, ni som inte gör det, gör helt enkelt inte det!



Kanske skriver något mer idag om jag kommer på något bättre att berätta!

<3

Inga kommentarer: