fredag 8 januari 2010

Lite av det häär, lite av de däär!


Inget roligt alls som hänt idag! Inget förutom att jag ramlade på väg till skolan. Gick på gångvägen mellan busshållplatsen och skolan (som inte någonstans var plogad) sen när jag väl kom ut på "vanlig mark" visade det sig att det var massa med packad snö som blev typ is. Så jag tog en liten tur ner på marken. När jag låg där lite smått generad åkte det förbi två gubbar i en bil och bara råglodde samtidigt som jag ställde mig väääldigt graciöst upp på alla fyra och där efter upp på mina kalla fötter igen! Måste sett ut som en vilsen elefant!

Efter skolan gick jag med Martina på stan i ungefär en timma, sen tog jag bussen hem med en helt störd busschaufför! Han stog med alla höger däck uppe på trottoaren vid busshållplatsen så det var jätte långt upp till trappsteget. Sen körde han nästan på en man som gick på gatan och en moped som låg precis framför bussen. Sen körde han svin fort och kollade knappt på de med sms biljett. Jag tror han hade bråttom :O Kanske kissnödig eller nåt sånt! Hoppas bara inte han va full :S

Vi får ju inte glömma. Elvis, The KING of rock, skulle fyllt 75 idag. Grattis till honom!







Idag, fredag, blir det bara en soft dag hemma i soffan, eller framför datan. Förmodligen framför datan för här har jag inget behov av att stoppa saker i munnen hela tin :S

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

japp,Elvis får man inte missa:) Hjälp vad läskigt..a hoppas busschufören verkligen inte var full..Finns många mupp busschuförer som kör till Tuna..Hoppas det gick bra efter att du varit en sväng på marken Kramar/Syster <3

Emma Desiré Haettman, sa...

nu gör de inget om han va full.. bara han inte ska köra nåt mer ;) jag klara mig hem säkert iallafall! ja det gick bra, fick inte ens ont :)

25-sekundaRn sa...

nähe du har inget sånt behov du...

Emma Desiré Haettman, sa...

nej faktiskt inte! :P haha!