lördag 30 januari 2010

Dansband e livet


Fick ett litet arvingarna fnatt! De har gjort många bra låtar! Kommer ihåg när jag var liten och stog i Denise rum och härmade både Arvingarna, Casanovas och speciellt Barbados! Jag var hemligt kär i Lasseman i Arvingarna och Pontus i casanovas. Fast Pontus visste mycket väl om det, skickade massa tekningar och satt jämt i hans knä när vi träffade dem och jag gjorde till och med om en av deras låtar till en text som var riktad till Pontus! "Jag vill ha den där Pontus i en liten lila buss, dobidobidamdaaaa!" Haha!

Men nu är det bara en jag har i mitt hjärta!



När jag kan känna dina andetag
och jag kan höra hur ditt hjärta slår inom dig
då vill jag säga hur oändligt glad
du gör mig när du rör vid mig
Då älskar jag

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

gulligt, minns jag:) då diggade du dansband,hehe :) Pontus kommer ihåg dig än o han o Jimmy brukar hälsa till syrrorna:).../syster