onsdag 13 januari 2010

Linssoppa


Jag har idag gjort min livs första linsspoppa helt själv! Eller fick lite hjälp av pappa via telefon och han hade förberett lite tills jag kom hem från skolan! Allt var jätte gott förutom att potatisen var lite rå. Men Diana tyckte iallafall att det var Jättegott! Fast man vet ju inte om hon bara ville vara snäll! I min mun var det mumsigt! Inte supergott men gott. Så där lite lagom gott! Här är en bild på resultatet. Kan iallafall säga att det smakade bättre än de ser ut.

Gooott!

Imorgon är det skyltning nr 3 som gäller de första timmarna i skolan. Hoppas att vår idé funkar bra! Jag ska nog sluta nu och fortsätta med pluggandet till provet vi har på fredag!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Linsoppa är gott:) Den vill jag pröva nångång av dig :) Tror att Diana gillade soppan också.. /syster