tisdag 19 januari 2010

Hjärn peppning


Idag var det kickoff på dansen. Lite dans, lite kondis, lite fritt, lite kost snack och det bästa på hela dagen Mental träning. Jag började gråta 3 gånger tror jag, på en timma. Jag tror jag har byggt mig ett hårt skal (tror att allt flugit bort med vinden) och när man träffar precis på rätt punkt så går skaler sönder. Det hände idag. Jag älskar att dansa och vill ju att det ska funka. Men då måste hjärnan vara stark. Ibland behövs det hjälp på vägen och det är precis där jag är nu. I en klyfta där jag tror att allt är bra men egentligen finns det i bakhuvudet hela tiden och påminner hela tiden. Detta måste bort nu!! Att ha underbara vänner och familjen runt sig är en bit på vägen! Nu ska det bara gå åt ett håll och det är framåt! Framåt mot det bättre!

Imorgon är det tidig morgon, inte denna sköna sovmorgon till 13 som onsdagar alltid varit. Nej ju får vi ett hål på 2,5 timmar istället! God jul i efterskott.

Sängen väntar nu och imorgon en hisklig träningsvärk!


Ser du mitt leende Elin? Det ser lite ut som det där "ansträngda" leendet ;)

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah fan, så du måste le ansträngt när du är med mig? ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

Alltid ;)