fredag 8 januari 2010

jag är jag och jag är bra


Det är helt sjukt vilka ideal små ungar försöker leva upp till idag. Sitter och läser Kissies blogg, att hon har flera tusen och ännu mer unga läsare som ser upp till henne. Det sorliga är att de flesta inte lär fatta att det är en roll hon spelar. De klart det är hon själv när hon väljer att operera bröst och läppar, använda bantnigspiller, eller gör hon det bara för att få läsare på bloggen? Isåfall är det stört! Jag tror att hon gör det för att fler ska irritera sig och bry sig och kommentera, det är så hon håller sig som "sveriges största blogg". Hon säger själv att hon förmodligen kommer ångra sina jätte bröst, så varför då göra dem? För att få läsare. Då tycker jag att man har gått över gränsen ganska reält!

Jag kan inte förstå varför alla inte bara kan vara nöjda att vara den den är. Det finns ingen som är lika som du, så varför ändra sig? Jag är supernöjd med mig själv även om också jag, som alla där ute, har skavanker. Även de mest "perfekta" har saker de inte gillar hos sig själv, är det inte utsidan finns det osäkerheter på insidan också. Jag tror att om man är säker på sin insida spelar det ingen roll hur utsidan ser ut. Det finns så mycket större problem att bry sig om än om man har en liten bulle på magen eller en sned tå?! So what?! Vem får liksom inte dubbelhaka när den skrattar?

Söt mage!

Dubbelhaka och slemsträng!

Det är naturligt :D

<3

3 kommentarer:

my sa...

fy tusan vad bra skrivit! så himla sant. jag sitter också och läser kissies blogg då och då och stör mig alltid lika mycket på henne och hennes ideal på "hur man ska se ut". usch.. go desiré! :)<3

Alexandra sa...

håller med!
söt bild förresten!:D:D

Anonym sa...

Det är så sant det du skrivit o håller med../syster