torsdag 14 januari 2010

Thö fåun


Igår kväll tappade jag min mobil med en riktigt hård smäll ner på mitt sovrumsgolv. Locket på baksidan flög av. Inget annat pajja. Men jag fick för mig att jag skulle kolla om min burr-signal skulle funka. (För ett tag sen tappa ja den så hårt i marken flera gånger så just det sluta funka, konstigt nog) Men nu helt plötsligt så funkade den igen! Hade burr hela dan i skolan. Tills nu när jag kom hem. Då har den pajjat igen :/ Nåja, det var väl kul så länge de varade!

Jag är ruskigt stolt över mig själv som gör alla mina situps, armhävningar och rygglyft. Även om jag bara sovit 5 timmar så slänger jag mig upp ur sängen, lägger mig på golvet och börjar. För jag vet ju hur bra jag mår efteråt ;) Åt linssoppa till frukost också. Haha, det va spännande!

Jag har prov imorgon!! Måste plugga NU!!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till på provet!! Kommer gå bra! :) Japp du är dukdig som tränar:) puss o kram<3/Syster