tisdag 12 januari 2010

Min förmiddag


Dagen idag:
6.05 Alarmet ringde
6.06 La mig på golvet och gjorde morgonstyrkan
6.11 Gjorde iordning frukost
6.15 Åt frukost och läste tidningen
6.43 Borstade tänderna,gjorde mig i ordning och klädde på mig
7.00 Kollade på TV
7.35 Tog bussen till skolan
8.10 Pratar med Ahmaad som berättar att vi inte har någon lektion
8.11 Suckar stort
8.20 Ställer mig vid bussenhållsplatsen och väntar på bussen som går 20 över från station
8.30 Fryser sönder och undrar om inte bussen ska komma snart
8.43 Kliver på bussen och ser till INTE min förvåning den sega busschauffören (kul å ha fått ett öknamn)
9.05 Hemma i huset
9.15 Gjorde iordning varm choklad
9.30 Satte mig framför en film ingosad i en filt
11.15 Går in i mitt rum och tar en tupplur
11.45 Vaknar av att Diana och pappa väsnas. Men det var skönt för då visste jag att jag inte skulle få vara ensam hela förmiddagen!

Fram tills nu har jag plockat bort lite julpynt. Snart är våren här!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då kom du hem sakta o säkert i alla fall..haha men om man vill hem fort så vill man inte att sega busschufören ska köra..hehe men du kom hem i alla fall:) puss/syster

Svetlana sa...

LOL :D ^^