söndag 10 januari 2010

Vår skulle inte sitta helt fel!


Nu, prick på momangen tycker jag att det ska bli vår! Våren är underbar, för då vet man att sommaren är på väg och man får gå i tunna jackor å skor. Underbart! Ljusa dagar och man hör fåglarna börjar sjunga! Det är helt sorligt när man börjar jobba sen. Om man inte jobbar som lärare får man ju inte sommarlov och det är en av de bästa sakerna i livet jag vet. Jag vill inte jobba, för då får man så kort ledighet :/ Haha! Jag vill iallafall inte jobba här i sverige den här sommaren. Jag vill bara resa iväg, och jobba på något fint ställe. Jag vill åka iväg till Irland igen. Se hur det ser ut på sommaren, men vi får se vad som händer. Jag älskar att planera saker för då blir det verkligen gjort, men inte i allt för lång tid i förväg!

<3

Inga kommentarer: