lördag 16 januari 2010

Lördagen den sextonde i första


Hade inga planer för hur dagen skulle se ut. Men det blev först ett besök med massa fika hos kära mormor, som verkligen inte ville att vi skulle gå. Men det var vi tvugna att göra några timmar senare då min mage ville ha mat!! Eller kanske va det hjärnan:P Vi åkte iallafall hem och beställde från pizzerian! Jag tog hamburgare och pommes. Men åt så fort så jag fick sjukt ont i nedre delen av magen :( Jag blir för hetsig när det gäller mat asså. Så spiller jag JÄMT! När jag ätit i två minuter är det alltid något som hamnar i knät eller på tröjan. Jag får försöka börja behärska mig!!

Imorse, eller i förmiddags ska jag väl säga (gick upp halv 12), skulle jag glömt min morgongympa om inte hade Axel påminnt mig. Så tack! <3 De känns faktiskt som gäddhänget har börjat försvinna :O Inte helt fel å få muskler liksom :D Så det är lika bra å fortsätta, älskar å fortsätta när man märker resultat. I 11 eller blir det 12 dagar (Kan inte matte) har jag klarat mig utan godis och flitigt kört min morgongympa, till varje frukost har jag också ätit frukt. Så nu är det lika bra att fortsätta, annars känns de här 12 dagarna lite bortkastade ;)

Jag fick pappa att köpa massa ny frukt idag. Så ikväll blir det mumsigt fruktfat! :D



<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Du så duktig syster. Men muskler det har du gott om redan men alltid bra aå träna i alla fall.. O frukt är gott:) <3 kram/syster