måndag 4 januari 2010

Duktig flicka!


Nu är jag hemma igen efter ytterligare en veckan på Öland! Vi har haft det mysigt med lite promenader, bland annat på isen ^^, kollat film och myst och sen gick vi på Avatar igår. Inte så bra som alla har sagt. Big NO! En film man bara kollar på en gång!

Det var så roligt på nyår. Klockan var efter 00.00
Jag: Mitt nyårslöfte är att sluta äta godis. Jag ska inte äta på hela året!
Axel: Himmlar lite med ögonen, suckar lite smått!
Jag: Okej, till sommaren iallafall..
Axel: Du har ju redan gett upp!
Jag: Nejdå!

Sen gick vi hem till Elias oich utan att tänka efter
Axel: Nu sätter vi på en film och tar fram lite chips och godis!
Jag: Perfekt!

Vi moffar ganska länge innan jag tar upp ett chips jag precis tänkte stoppa i munnen och kollar på Axel. Båda börjar skratta! Inte ens en timma på det nya året kunde jag hålla mitt löfte. Jag bestämde mig för att strunta i det, bäst så!!

<3

Inga kommentarer: