lördag 9 januari 2010

Sagan om Karl Axel Olof Svensson och Emma Desiré Haettman


Jag blickar bakåt och lyssnar på fina låtar. Jag tänker på han jag älskar! Vi har känt varandra i 13 år. Det är helt sjukt när man tänker på det. Fast sammanlagt kanske vi har haft kontakt i 9 år! Jag skickade iallafall brev och så!

Första gången vi träffades var han 3 och jag 4. Jag kommer inte ihåg så mycket. Året efter var vi 4 och 5, kommer inte ihåg mycket från de året heller. 1998/1999 var nog första gången jag kommer ihåg att vi pussades! Svenssons har film på det hemma hos sig och jag kommer ihåg hur jag skämdes när de visade filmen för en vän till familjen. Sista året vi var på öland när jag var liten var 2000. Vi brev-växlade lite efter det. Eller jag skrev brev efter brev och fick aldrig något svar ;) Jag gav väl upp efter ett tag när jag fick mycket med både dansen och gymnastiken att göra. På hösten år 2007 fick vi tillbaka kontakten. Jag sökte efter honom på bilddagboken och fann till min lycka min första kärlek! Vi pratade på ganska mycket på msn, men träffades inte i verkligheten förens 5e april 2008, på en danstävling i Kalmar. Sen tog det ett år och 3 månader tills vi sågs nästa gång. Jag stannade på öland i två veckor då men halva resten av familjen kom andra veckan och jag åkte med dem hem. Nästa gång kom han på besök här i skultuna strax innan skolan började. Nu försöker vi träffas så ofta som möjlig. Det är så svårt när han har fotbollen och jag dansen och eftersom det är så långt mellan oss, näst intill 50 mil! Sist gick det 8 veckor innan vi sågs sen gången innan. Jag var till Irland och massa annat kom ivägen! Men vi firade nyår tillsammans och den här gången är det hans tur att komma hit, då blir det förmodligen spa!

Kärlek börjar alltid med bråk?

<3

Så många år <3

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt:) <3 Kul att Axel kommer på besök till dig också:) kram/syster