torsdag 14 januari 2010

Konstig dag


Jag har pluggat hela kvällen.. eller försökt plugga, men hjärnan är för full för att släppa in nya saker just nu. Har prov i morgon och vete sjutton hur det kommer gå. Vi har sovmrgon imorrn så får gå upp tidigt och plugga lite. Hoppas att hjärnan vill samarbeta lite mera då iallafall!! Idag har inte varit min dag riktigt. Är inte på bästa humör. Fast två små söta flickor har hjälpt mig på olika sätt! Martina, flabbet själv, får mig att skratta så magen krampar och min Elin får mig på andra tankar, det får hon jämt när min hjärna inte vill som jag vill. Då finns Elin där! Tror nästan hon gör om sig till Nils Karlsson Pyssling, teleporterar sig hit, klättrar upp för mitt ben och kryper in i örat för att skaka om och rätta till saker som hamnat fel! Om det skulle vara så, är det bäst å inte avslöja något Elin, utan bara fortsätt som du gör :D

John Blund har möte med mig tidigt ikväll. Så det är lika bra att dra sig så jag inte kommer försent!


<3

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha gulligaste jag hört!
puss på dig!