onsdag 20 januari 2010

HåååååååL


De känns som om hela mitt schema består av hål! Och inte blir man piggare av det?! Alla blir griniga och vill sluta så fort lektionen på eftermiddagen satt igång. Imorgon får jag iallafall sovmorgon. Sen börjar jag med ett prov i praktiskmarknadsföring C, svåra saker det där. Där efter väntar ett jätte långt hål, men jag får väl plugga till provet vi har på måndag. Sen avslutas dagen med seg engelska. Kommer nog inte kunna vara speciellt fokuserad och arbeta effektivt, men jag ska göra mitt bästa!

Jag har pluggat hela kvällen. Fast jag gjorde en badpaus och tog ett ruskigt varmt bad i en timma. Efter det vart det en timmas pluggande tills jag var nöjd och inte kunde få in med info. Jag får smälta allt under natten och förmodligen kan jag allt perfekt i morgon ;)

Kl. 22 har jag lovat mig själv att jag ska lägga mig! Mycket sömn gillar jag!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med alla prov! Kommer gå kanon bra! Drygt med massa hål timmar.. Kram<3/syster