onsdag 27 januari 2010

Konstigt att min hand luktar curry!!


Jag är trött som attan men ändå envisas jag med att sitta uppe och till och med öppna ett nytt förnster för å kolla. Det finns inte på kartan att jag ska glömma logga in någonstans och kolla läget. Jag och syster blev precis klar med skottningen. Men innan vi hann börja, kom den gröna volvon med pappa sittandes i upp på uppfarten. Jag öppnade dörren och sa till han: Men neeej! Vi skulle ju skotta! Haha inte trevligaste välkomnandet. Men sen förklarade jag mig och mena att det skulle bli som en fin överraskning! Papps åkte tidigare från jobbet för han hade så ont i ryggen. Han kan ju knappt gå stackarn!!

Nu sticker det i ögonen och jag känner att jag inte ska ignorera min trötta hjärna mer! Sängen, du är allt jag vill ha just nu!

<3

3 kommentarer:

Tunnan sa...

Tack så mkt... Vem FAN e Sängen?!

Emma Desiré Haettman, sa...

hahaha!! <3
du får va min säng om du vill ;)

Tunnan sa...

de va sjukt...