söndag 24 januari 2010

Helgen vecka 3


Under helgen har Axel varit här. Han kom i fredags och då var vi ut och åt med Irländarna på Spicy. Sen bar det av på förfest på deras hotell. Det var mycket trevligt. När klockan närmade sig 22 drog alla som var över 18 ut på krogen (alltså alla utom jag å Axel). Vi fick skjuts hem av Saras pojkvän Gustaf, gustav? Otroligt vänligt av honom!

På lördagförmiddag träffade vi Elin och fikade och skrattade på Kalle på spången. Första gången hon å Axel träffades, men jag tyckte att de klara det bra! En bra första dejt ;) På eftermiddagen kolla vi på "Har du hört ryktet om Morgans" på bio. Mysigt. Blev hämtade av Diana och åt korv med bröd när vi kom hem. Sen blev det bastu bad! Mysigt. Efter det blev det TP med Diana och Ellen till halv två, då det var läggdags. Mysigt.

Idag åkte Axel hem 12.40 och jag åkte hem till farmor och farfar för lite mat och sen var det dans i tre timmar. Härligt att dansen är igång igen! Så får man rensa tankarna lite. Har vart lite mycket i huvudet på sistonde. Redan nu känner jag mig super avslappnad å lugn, fast jag har ett prov imorgon som jag inte kan någonting på. Men jag orkar inte oroa mig. Jag ska läsa igenom allt efter jag duschat idag, så det ska nog gå bra!

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha bättre första dejt än bordsgrannarna ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

verkligen! :D hahah!!

Sätet sa...

Det var så synd om dom :'(

Emma Desiré Haettman, sa...

haha jo, med tanke på hur mycket jag väsnades :P