söndag 17 januari 2010

Öppet hus


Idag, äntligen, satte dansen igång. Eller inte på riktigt med kurser och så utan idag var det bara prova på. Massa klasser på 20 min var och jag var där från 12-16.30. Hann väl med 8 stycken. Bland annat afrodans!! Kommer ha massa träningsverk imorgon, speciellt i ryggen!! Super skönt! Sen var det Just dance, så jag gick på jakt efter en pöjk å dansa med och hitta Daniel Elahi som var så snäll och ställde upp. Vi körde lite salsa och chachacha! Jätte roligt var det. Lyrical kursen var också otroligt rolig. Känns som jag börjar fatta tycke för de flesta dansstilar nu. Även om jag är olika bra på alla så finns det så mycket olika känslor och uttryck och genom att prova nåt nytt så hittar man delar på kroppen man aldrig riktigt använt förut. Det kan jag dra nytta av i discon sen! :D

Imorgon ska vi visa Irländarna runt i skolan så förmiddagen blir ganska lugn med gratis fika i cafét!! Wihoo! Haha typ det jag ser fram emot! Eftermiddag kommer bli tuff med jobbiga lektioner, men jag kommer nog klara mig till halv 5, har ju Martinis som kan underhålla mig iallafall!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul:) Låter som det kommit till lite nya danser.. O afrodans lät kul:) hehe gratis fika är alltid gott:D :P.. Kram/syster