fredag 15 januari 2010

La prueba y la pepparkaka!


Nu sitter jag i skolan. Har precis gjort prov. Jag trodde det gick bra tills jag lämmnat in papperet och gick till skåpet för att kolla i boken. Såklart hade jag fel på minst 2 saker. Jag kommer ihåg att jag tänkte på en fråga det är nåt på A, sen så kom värsta uppenbarelsen och jag ba: Artiklar! När jag sen kolla i boken så var det Aktiviteter. Inte mycket rätt där inte. Men jag mår bra för de! Nu väntar jag på att lektionen med Svett-Sune, Seg-sune (de är bara välja) ska börja. Helgen börar då inte förens 15.20 för min del. Men då ska jag ner till stan och träffa Dannis som kom hem från Thailand igår. Jag drömde förresten att det var disco tävling precis efter hon kommit hem och vi hade inte setts innan. (För övrigt hade jag en dålig dag då vad som helst kunde få mig att börja gråta) När jag sen träffa henne, börja jag grina och inte för de va så länge sen, utan för att hon var så brun och jag såg ut som ett lik! Haha!!

Jag fick en liten tankeställare imorse när mamma berätta sin dröm. Undra hur många som har drömt om mig?! Jag själv har ju drömt om en dansare som kommeterade min bdb väldigt mycket förut, men jag har aldrig pratat med henne i verkligheten. Det var jätte konstigt. Hon kommer ju aldrig få reda på det liksom! Undra då hur många människor som drömt om mig utan att jag vet vilka de är eller utan att veta om de. Lite spännande!!

Har just nu inga planer för hur helgen kommer se ut. Men Irländarna kommer hit på lördag så vi får se om vi hittar på något antingen då eller på söndag!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det blir en kul helg nu när ni får besök av Irlendarna:) Tänker ofta på dig o har drömt om dig syster många gånger:) <3 puss o kram/syster