lördag 9 januari 2010

Så kan de va


Jag skäms lite när jag tänker på det.. Men jag har suttit vid datan nästan hela tiden sen jag kom hem från skolan IGÅR! Det var en hemsk buss resa hem, va det ens igår jag var till skolan? Jag känner mig helt lost just nu! Eller jo,, för de va i morse jag gjorde situps och armhävningar, sånt glömmer man inte i första taget! Det är riktigt segt å gå upp i det kalla rummet och lägga sig på den stickiga kalla mattan och träna! Haha men jag har valt det själv och ska inte ge upp ;) Måste väcka musklerna nu lite lagom innan dansen börjar, så jag inte skadar ryggen och så. Juste, jag kanske ska lägg till och göra rygglyft istället för upphopp eftersom jag inte gjort det någon gång hittills. Jo men så gör jag. Nu om kanske 9 timmar har jag larmet på ringning och så går jag upp och gör 10 situps, 10 armhävningar och 10 rygglyft! Lite lagom träning så där på morgon kvisten! Jag ska nog faktiskt ta och bege mig till sängen inom några minuter! Min babe avgjorde, i den sista halv minuten i en fotbolls match, så de får fortsätta cupen? imorgon bitti också! Grattis, du är grym <3

Godnatt alla som läst idag och läser nu <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig som tränar o står i.. Det skulle jag också behöva men orkar inte.. Är verkligen lat. Jag får skärpa mig.. Kan du så kan jag..:) Kram/syster